آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 266
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 50961
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



 

تو می خوای

 تو می خوایناز چشاتو بخرم
 قیمت عشقتو بالا ببرم
 تو می خوای یه روز بیای سراغ من
 تو میای پس زیر وعده هات نزن
 تو می خوای فردا
رو با هم بسازیم
 تو می خوای یه باغچه مریم بسازیم
تو می خوای ساز منو کوک کنی
 تو می خوای دنیا رو مشکوک کنی
 تومی خوای زیادی عاشقت بشم
 تو می خوای پاییز که شد بیای پیشم
 تو می خوای بریم پیش ستاره ها
 تو می خوای بهم بگی خیلی چیزا
 تو می
خوای چشام تو رو نگهداره
 تو می خوای هر چی بگی بگم آره
تو می خوای فانوس لحظه هام باشی
 تو می خوای تا آخرش باهام باشی
تو می خوای شب تا سحر صدام کنی
 تو می خوای خوابم بودم نگام کنی
 تو می خوای عروس رؤیاهام کنی
 تو می خوای پری دریاهام کنی
 تو می
خوای اسممو فریاد کنی
 اسمتو شبیه فرهاد کنی
 تو می خوای با همه کس قهر کنم
 خودمو شهره ی یک شهر کنم
 تو می خوای سفر نرم بدون تو
 تو می خوای همش بگم به جون تو
 تو می خوای شبا برام قصه بگی
تو می خوای تموم شه فصل تشنگی
 تو می خوای با هم باشیم ،
کنار هم
پاییز و زمستون و بهار هم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:شعر معاصر,مريم حيدرزاده,ياتويا هيچكس,تو,ميخواي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com