آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 50724
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



 

 

 

.

.

.

 

 

لعنت به من چه ساده دل سپردم

 

لعنت به من اگر واسش ميمردم

 

دست منو گرفتو بعد ولم كرد

 

لعنت به اون كسي كه عاشقم كرد

 

يكي بگه كه ماه من كي بوده

 

مسبب گناه من كي بوده

 

سهم من از نگاه تو همين بود

 

عشق تو بدترين قسمت بهترين بود

 

تو دل بارون منو عاشقم كرد

 

بين زمينو اشمون ولم كرد

 

يكي بگه چجوري شد كه اين شد

 

سهم تو آسمون و من زمين شد

 

 

 

 

 

.

.

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com