آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 237
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 50935
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



sms 3

 

به عشق دریک نگاه اعتقادی ندارم امابه اینکه یک نفردر یک لحظه ازچشم بیفتد شدیدأ معتقدم

 


 

.

 

.

 

مرابه تختم ببندید وتنهایم بگذارید،

 

هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید...من دارم او را ترک میکنم...!

 


 

.

 

غم که نوشتن ندارد

 

نفوذ میکند دراستخوان هایت

 

جاسوس میشود درقلبت

 

 وآرام آرام ازچشم هایت میریزد بیرون

 


 

.

 

آرامترتکانش دهید،

 

مرگ مغزی شده

 

باید زودتر دفن شود

 

چیزی هم برای اهدا ندارد

 

احساسم است

 

تاهمین دیروز زنده بود خودم دیدم کسی لهش کرد و رفت

 


 

.

 

بیا برای یک بارهم که شده دست به خلاف بزنیم؛

 

من اندوه تو رامی دزدم

 

تو تنهایی مرا

 


.

 

هردو را بغض ربود

 

دخترك رفت ولی زیرلب این را میگفت:او یقینا پی معشوق خودش میآید

 

پسرك ماند ولی روی لبش زمزمه بود:مطمئنا كه پشیمان شده بر میگردد

 

سالهاست كه پوسیده ام آرام آرام،عشق قربانی مظلوم غرورست هنوز

 


 

.

 

این روزها خودم را مشغول میکنم تا فراموش کنم فراموش شدنم را

 

چقدر سخت است آرزوی کسی باشی كه دیگر نیست

 


 

.

 

بیجاره عروسك كه دلش میخواست زار زار بكرید ولی خنده را بر لبانش دوخته بودند

 


 

.

 

.

 

سلامى به خوش بویى یاسها،به یك رنگى ناب احساسها،سلامى به گلواژه دوستی،من ازكوچه یاسمن آمدم به میهمانى نسترن آمدم،ازاین لحظه مهمان قلب منى،وبامن ازاین پس نفس میزنى

 


 

.

 

.

 

هرجادلت شکست خودت شکسته هاشوجمع کن.تاهرناکسی منت دست زخمیشوبه رخت نکشه

 


 

.

 

.

 

دلم پر است... پر پر پر ... آنقدر که گاهی اضافه اش از چشمانم میچکد

 


 

.

 

.

 

تو زندگی برای کسی بسوز که واسه خاموش کردنت با اشک چشمش تلاش کنه

 


 

.

 

.

 

بچه بودیم درد دلها رابه یک ناله میگفتیم همه میفهمیدند،بزرگ شده ایم درد دلهارابه هزارناله میگویم هیچکس نمیفهمد

 


 

.

 

.

 

زلال هم که باشی دیگران سنگهای کف رودخانه ات رابرمیدارندونشانه میبرنددرست بسوی خودت

 


 

.

 

.

 

اگه كه رفتی ویه روزی دلت یه جای خونه كردیادت باشه همون دلت دلمنودیونه

 


 

.

 

.

 

به قلب مهربانت بگو :چیزى وجود ندارد كه یادت را از خاطرم ببرد,حتى فاصله ها

 


 

.

 

.

 

`بار`ان``

 

`بها`نه`ای``بود` `كه`زیر`چتر`` من`تا`` انتهای``

 

كو`چه`` `بیایی `كاش`نه`كوچه`

 

`انتهایی`داشت`و`نه`

 

`باران`بند`می امد``

 


 

.

 

.

 

دلتنگم!!!اما حالم خوب است،اما بی تو دلم به این زندگی نمیرود

 


 

.

 

.

 

می گن بارون مظهر دلتنگی هاست، تو ببین چه کار کردی که داره برف میاد

 


 

.

 

.

 

"دوستت دارم" ولی...شاهدی ندارم جزکوچه پس کوچه های خلوت دلم...

 


 

.

 

.

 

كسی كه خیلی دوست داره همیشه نگرانته همینه كه بیش از اینكه بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش راستی مواظب خودت باش

 


 

.

 

.

 

ماپیغام دوست داشتنمان را بادود ب هم میرسانیم.نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟

 

من اینجا جنگلی رابه آتش کشیده ام...!

 


 

.

 

.

 

مینویسم باران!مینویسم سرما!مینویسم غم واندوه و نفس!مینویسم احساس تابدانی دل من بی توگلم،می میرد

 

.

 

.

 

کوچک باش و عاشق....

 

که عشق خود میداند آئین بزرگ کردنت را....

 


 

.

 

.

 

نقاش نیستم

 

ولی دلم برایت پرمیكشد

 


 

.

 

.

 

درود بر کسانى که از پاکیشان دوستى آغاز مى شود،

 

با صداقتشان دوستى ادامه مى یابد و

 
 

به واسطه وفایشان دوستى پایانی ندارد


 

.

 

میگن آخرمعرفت اون قدر دوره كه عمر آدم كفاف نمیده كه بهش برسه،امایه اس ام اس فرستادم برای اونی كه آخر جاده معرفت ایستاده

 


 

.

 

گویند:شکستنی رفع بلاست; ای دل تحمل کن شاید حکمتی ست

 


 

.

 

با پایان سال شروع بخانه تكانی كردم،بخانه دل كه رسیدم محبتتان را برداشتم نه غباری داشت و نه كهنه شده بود.مهرتان جای جای دلم خواهدماند

 


 

.

 

ازسکوت پرسیدم برای دوستم چه بنویسم گفت بنویس ماراچون روزگارفراموش نکن

 


 

.

 

من نامه ی عاشقانه ام بازم کن/محتاج کمی نوازشم نازم کن/هرچندکه سکه ی سیاهم ای دوست/درقلک دل پس اندازم کن

 


 

.

 

علمی كة تو را اصلاح نكند، گمراهی است ومالی كة تورا سود ندهد، وبال است

 


 

.

 

ارزش دور بودن را ,‎ ‎از اندیشه یك لحظه نبودن میتوان فهمید

 


 

.

 

.

 

سخته منتظر بشی کارش تموم شه ک بتونه باتو باشه ولی وقتی تموم شد تو دلت بگی کاشکی کار داشت!لااقل اون موقع واسه نبودنش دلیلی بود!

 


 

.

 

.

 

دوست دالم یه خولده/قد یه سوكس ملده/سلت كلاه گذاشتم/سوكسه هنوز نملده

 


 

.

 

.

 

یك استكان چای داغ مهمان منی كنارپنجره بخارگرفته وقت تنهایی،نوش جانت!چای محبت و رفاقت من همیشه تازه دم است

 


 

.

 

.

 

انقدرفریادهایم راسکوت کردم که اگربه چشمهایم نکاه کنی کر میشوی

 


 

.

 

.

 

یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا

 

بگذار خیالم غافلگیر شود....

 


 

.

 

حواسم را هر کجا پرت میکنم باز کنار تو می افتد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:sms,عاشقانه,فلسفي,جديد, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com